$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.798.796

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.798.796

Spor

'Formula 1'den çekiliyoruz'

Formula 1 tarihinin efsane takımlarından Ferrari, önümüzdeki yıl yarışlardan çekilebileceğini açıkladı.

13.05.2009 - 14:35
Timeturk Editör
'Formula 1'den çekiliyoruz'
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Milyarlarca kişi tarafından takip edilen dünyanın en pahalı otomobil sporlarından biri olan Formula 1'in izleyicilerinin gönüllerinde ayrı bir yere sahip olan Ferrari, önümüzdeki yıl yarışlardan çekilebileceğini duyurdu.

Takım yetkililerinin Maranello'da gerçekleştirdikleri görüşmenin ardından yapılan açıklamada, 'Eğer 2010 yılı için getirilen yeni kurallar değişmezse, Ferrari yeni sezona katılamayabilir' denildi. Durumdan dolayı üzgün olduklarını ifade eden Ferrari yöneticileri, Ferrari tutkunu

Tifosi'ler tarafından anlayışla karşılanmasını umduklarını kaydetti.

Öte yandan FIA, önümüzdeki dönemden itibaren takımların bütçelerinin 45 milyon Euro'yu geçemeyeceğini bildirdi ancak hali hazırda büyük takımlardan herhangi biri yıllık 250 milyon Euro'luk harcama yapıyor. Daha önce de BMW-Sauber, Toyota ve Red Bull, kuralların değişmemesi halinde yarıştan çekileceklerini açıklamıştı.

Bir FIA sözcüsü, söz konusu geri çekilme tehditlerini çok da fazla ciddiye almadıklarını belirterek, 'Öncelikle bu söylediklerini yazılı olarak bildirmeleri gerekir' dedi. Önümüzdeki yıl yarışlarda yer alacak olan takımların 29 Mayıs tarihine kadar bu kararlarını bildirmeleri gerekiyor. Bu arada FIA patronu Max Mosley ve takım yöneticilerinin önümüzdeki hafta bu konu ile ilgili Londra'da düzenlenecek bir toplantıda bir araya gelmeleri bekleniyor.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın