Türk Telekom Arena Stadı'nın tanıtımı sırasında basın mensupları ile sohbet eden Başkan Adnan Polat, dostluk maçı teklifinin Spor Toto Teşkilatı Genel Müdürlüğü'nden geldiğini belirterek, 'Aynı teklifin Aziz Yıldırım'a da söylediğini ve onun olumlu baktığı söylenince biz de kabul ettik. İki ezeli rakibin dostluk maçını oynayacağı yer olarak da Beşiktaş İnönü Stadı seçildi. Onların da böylesine bir dostluk ortamında dışarda kalmasını istemedik. Çok güzel bir maç olur.' dedi.
Bir basın mensubunun dostluk maçında sahaya nasıl bir kadro çıkacağı sorusu üzerine Polat, 'Kadroyu tabiki tenkik adamlar yapacak biz bilemeyiz. Ancak derbinin hakkını verecek bir kadroya sahaya çıkacaktır.' diye cevap verdi.
Taraftarların bu dostluk maçında yan yana oturabilirler mi? şeklindeki soruya ise Polat, 'Yapmayın böyler olur mu? Olmaz mı? bilmem.' dedi.