Cumartesi akşamı sahasında Büyükşehir Belediyespor'a yenilen Sivasspor'da karşılaşmadan sonra yaşanan olaylar, maça damgasını vurdu. Karşılaşmanın bitiş düdüğüyle birlikte Marcin Kus'un üzerine yürüyen kırmızı beyazlı takımın golcü oyuncusu Mehmet Yıldız, olayın neden çıktığını DHA'ya (Doğan Haber Ajansı) anlattı. Mehmet Yıldız, bu konuda şunları söyledi:
'Karşılaşma boyunca Marcin Kus'la sürekli ikili mücadeleye girdik. Bu mücadeleler sırasında Marcin Kus ile aramızda bazen küçük tartışmalar oldu. Karşılaşmanın bitiş düdüğü ile birlikte Marcin, ben soyunma odasına giderken çirkin bir söz söyleyince mağlubiyetin siniriyle yanına gittim. Ve aramızda ağız dalaşı oldu. Bunun üzerine futbolcu arkadaşlarımız araya girdi. Başka her hangi bir olay olmadı. Yapmamam gerek bir hareketti. Tüm futbolseverlerden özür dilerim.'