Gaziantep'ten Antep fıstığı ihracatı yüzde 136 arttı.
Güneydoğu Anadolu İhracatçı Birlikleri (GAİB) Ocak-Nisan 2009 dönemi ihracat verilerine göre, Gaziantep'ten bu yılın ilk dört ayında Antep fıstığı ihracatı, geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 136 artarak 8 milyon 857 bin dolara ulaştı.
Antep fıstığı ihracatıyla elde edilen döviz girdisinin 3 milyon 706 bin doları iç Antep fıstığı, 5 milyon 151 bin doları kabuklu Antep fıstığı ihracatıyla sağlandı.