Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız, Türkiye'ye nükleer santral kazandırmanın temel hedefleri olduğunu söyledi.
Taner Yıldız Kayseri'de yaptığı açıklamada, nükleer enerjiyi gelişmiş ülkelerin büyük bir bölümünün kullandığını belirterek, ihale sürecinin devam ettiğini hatırlattı.
Yıldız, Azeri gazı ile ilgili müzakerelerin sürdüğünü bu konuda Salı günü Başbakan Erdoğan ile birlikte Bakü'de temaslarda bulunacaklarını kaydetti.