$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.793.298

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.793.298

Spor

Demirören: 'Çok ayıp ettiniz'

Beşiktaş Başkanı Yıldırım Demirören, Fenerbahçe derbisi sonrası futbolcularına sitem ederken, ?Bir takım ancak bu kadar fırsat harcar.

07.05.2009 - 10:16
Timeturk Editör
Demirören: 'Çok ayıp ettiniz'
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Sizlere hiç ama hiç yakıştıramadım . Artık sözün bittiği yerdeyiz. Bitime sadece 4 hafta kaldı. Derbi nedeniyle camiadan özür dilemek istiyorsanız, 4 maçtan 12 puan almanız şart? diye konuştu.

Beşiktaş için beki de şampiyonluk yarışında en kritik virajdı F.Bahçe maçı. Pazar günü Sivas, Gaziantep?te yenilmiş akşam ise şampiyonluğa inanan yönetim ve taraftarlar İnönü Stadı?nı doldurmuştu. Anvak evdeki hesah çarşıya uymadı. Sarı laciverkliler bir tarihi maçtan başı dik ayrılırken, Beşiktaşlılar kahroldu. Ve bu üzüntü hala devam etmekte.

Adeta yıkıntı yaşayanların başında gelen başkan Yıldırım Demirören belki de bugüne kadar yapmadığı konuşmayı oyunrcularına yaptı ve onlara sitem etti. Maaşlarını derbi öncesi alan ve hiçbir eksiklikleri bulunmayan oyuncuların sarı lacivertliler karşısırda tanınmaz oyunu hala tartışılırken, önceki gün Demirören, futbolcularla yaptığı toplantıda sert konuştu. ?Beşiktaş taraftarlarına böylesi stres yaşatma hakkınız yok? diyen başkan sözlerini şöyle sürdürdü: ?İnönü Stadı?nı saran o müthiş atmosferi, 90 dakika içinde tam tersine çevirdiniz. Çok ayıp ettiniz. Artık sözün bittiği yerdeyiz. 30 haftayı geride bıraktık ve bitime sadece 4 hafta kaldı. Derbi nedeniyle camiadan özür dilemek istiyorsanız, 4 haftada 4 maçtan 12 puan almanız şart.?

'GÜVENİMİ BOŞA ÇIKARMAYIN'

Başkan derbide alınan yenilginin üzüntüsünü hala içinde yaşadığıını, ??Sizlere bu skoru hiç yakıştıramadım? diyerek belli ederken, ?Bir takım ancak bu kadar fırsat harcar. Sizlere hiç ama hiç yakıştıramadım. Bakın çevrenize. Beşiktaş camiası kahroluyor. Buna hakkınız var mı? Yok. Ben halen taraftarlarımızdan bayraklarını-flamalarını hazırlamalarını istiyorum. Çünkü sizlere güveniyorum. Başaracaksınız. Bu kapasite, güç sizde var. Güvenimizi boşa çıkartmayın? diye konuştu.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın