ULAŞTIRMA Bakanı Binali Yıldırım ?İnternetten başlamak üzere hem mobil, hem de sabit telefonda vergi indirimi yapacağız? dedi.
Yıldırım, TBMM Genel Kurulu?nda, sözlü soru önergelerini cevaplandırdı.
Cep telefonlarından alınan vergilerin Ulaştırma Bakanlığı?nın görev alanında olmadığını anımsatan Yıldırım, elektronik haberleşme üzerindeki vergi yükünün hafifletilmesi için düzenleme yapıldığını söyledi.
Bir araştırmada 50 ülkedeki mobil telefonlardan alınan dolaylı vergiler bakımından Türkiye?nin vergi yükü yüksek grupta yer aldığına değinen Yıldırım ?İnternetten başlamak üzere hem mobil, hem de sabit telefonda vergi indirimi yapacağız. 1999 depreminde mobil telefon ücretlerine konulan vergi, daha sonra kalıcı hale gelmiş? dedi
Star