Cep telefonlarından alınan vergilerin Ulaştırma Bakanlığı'nın görev alanında olmadığını anımsatan Yıldırım, elektronik haberleşme üzerindeki vergi yükünün hafifletilmesi için düzenleme yapıldığını söyledi.
Yıldırım, '1999 depreminde mobil telefon ücretlerine konulan vergi, sonra kalıcı hale gelmiş.' dedi