$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.783.231

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.783.231

Spor

GS'li futbolcular paralarını alamıyor mu?

ATV'de yayınlanan Santra programına konuşan Selçuk Manav çarpıcı açıklamalarda bulundu.

06.05.2009 - 02:44
Timeturk Editör
GS'li futbolcular paralarını alamıyor mu?
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Galatasaray'da şok gelişme! Manav 'Galatasaraylı futbolcular aralık ayından itibaren transfer paralarını alamıyorlar' dedi.

Manav 'Galatasaraylı futbolcular aralık ayından itibaren transfer paralarını alamıyorlar' dedi. Manav şunları şöyledi; Özhan Canaydın kendisi benim herhangi bir girişimim yok dese de kendisine çok yakın kişiler bir süredir Adnan Polat ve yönetim aleyhine bazı çalışmalar başlattı. Hatta son Hacettepe karşılaşmasından sonra da bazı kongre üyelerine SMS mesaj atmaları, Adnan Polat ve Başkan Yardımıcısı Yiğit Şardan'a hedef alan mesaj atmaları bunlara birer örnek. Transfer taksitleri çok büyük bir mebla ve bunun belirli aralıklarla ödeniyor olması lazım. Bu da her futbolcunun sözleşmesinde ayrı olarak belirtilmiş. Buna rağmen Aralık ayından itibaren G.Saray'lı futbolcular transfer taksitlerini alamıyorlar. ancak Meira'nın transferinden gelen miktarla maç başı bazı paralarının ödemesi yapılmış.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın