Denizlispor, hafta sonunda Fenerbehçe ile yapacağı maçın hazırlıklarını, Haluk Ulusoy Tesisleri'nde yaptığı antrenmanla sürdürdü.
Teknik direktör Mesut Bakkal yönetiminde gerçekleştirilen antrenmanda yeşil-siyahlı oyuncular, ısınma ve koordinasyon çalışmalarının ardından çift kale maç yaptılar.
Bakkal, gazetecilere yaptığı açıklamada, alt sıradaki takımların kazanmasıyla ligde düşme barajının yükseldiğini belirterek, şöyle konuştu:
''Bize şu an itibariyle en az 4 veya 5 puan lazım. Futbolcularım işin bilincinde. Her haftanın çok daha önemli olduğunu biliyoruz. İstanbul'a puan ve puanlar almak için gideceğiz. İnşallah istediğimiz sonucu alır, Ankaraspor maçıyla da işimizi garantileriz. Ama sakat ve cezalı oyuncularımız var. Tabii kolay maç olmayacak. Ligde geldiğimiz noktada her maç zor. Bu iş bitmiyor, kazandıkça devam edecek. Takım son haftada inançlı oynadı. Bu inançlı ve istekli oyunu Fenerbahçe maçında da sürdüreceğiz.''
Mustafa Denizli'nin, Beşiktaş'ı şampiyon yapamazsa mesleği bırakacağını söylediğini hatırlatan gazetecilere Bakkal, ''Hocanın belki bildiği birşeyler vardır, bu kadar iddialı konuştuğuna göre. Belki takıma artı bir motivasyon da olabilir. Başarıyla başarısızlığı sindirdiğimiz zaman çok daha iyi yerlere geleceğimizi düşünüyorum'' diye konuştu.
Başarı ve başarısızlığın sindirilmesi gerektiğini belirten Bakkal, sözlerini şöyle sürdürdü:
''İnanılmaz zor günler yaşıyoruz. Stresli günler geçiriyoruz. Hem oyuncu, hem kulüp, hem de taraftar açısından çok zor maçlar oynuyoruz. Geldiğimiz noktada başarıyla başarısızlığı adlandıracağız. Bizim 11 maçta aldığımız 20 puan var. Bu, Süper Lig'de inanılmaz bir başarı. Bu emeğe daha fazla sahip çıkmalıyız. Belki Beşiktaş şampiyon, Sivasspor ikinci olacak. Ama bence her ikisi de ligin en başarılı takımları. Biz de başarılıyız. İyi oynadığımız ve aldığımız 3 puanlara bakarak aynısını yapma düşüncesiyle maçlara çıkmak gerekiyor. Bence güzel bir lig yaşanıyor. Hem üstteki, hem de alttaki takımların heyecan duyduğu bir lig daha önce hiç olmadı. İnsanlar bundan zevk almaya çalışsınlar.''
Antrenmanı izleyen kulüp başkanı Ali İpek de ligde 4 hafta kaldığını, aşağıda ve yukarıda hala gürültünün sürdüğünü söyledi.
İlginç bir lig yaşandığını dile getiren İpek, ''Herkes düşme barajı 32-34 olur derken, şimdi baraj oldu 39. Belki 40'ı bile bulabilir. Onun için enteresan bir lig yaşıyoruz. Fenerbahçe'nin gücü belli. Bizim de puana ihtiyacımız var. İyi bir maç olmasını diliyorum. Fair-play kuralları içinde Türk futboluna yakışır bir maç olmasını istiyorum'' diye konuştu.
Kaleci Özden ise ligde geldikleri konumun belli olduğunu ve artık her hafta puan almaları gerektiğini kaydetti. Fenerbahçe maçlarının zorlu geçtiğini hatırlatan Özden, ''Ama Denizlispor'un yıllardır oradan puan aldığını biliyorum. O yüzden bizim için puan almamız gereken bir maç. Daha önce deplasmanda sergilediğimiz performansı Fenerbahçe karşısında da sergilersek puan alacağımıza inanıyorum. İyi bir ekibiz. İyi puanlar kazandık. Ancak yine o hengameden çıkamadık. Çıkmamız için en az 40 puanı bulmamız gerekir. Onun için dışarıda ve içeride alacağımız galibiyetlerle lige damgamızı vurmak istiyoruz'' dedi.
Fenerbahçe maçının zorlu bir karşılaşma olacağını vurgulayan Caner de kalan 4 maçı kayıpsız atlattıkları takdirde ligde kalacaklarına inandığını dile getirdi.
Her maça puan veya puanlar almayı hedefleyerek çıkacaklarını ifade eden Caner, Fenerbahçe maçını kayıpsız atlatmak istediklerini, takım olarak bunu başaracak güçte olduklarını sözlerine ekledi.