$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.778.576

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.778.576

Spor

Aziz Yıldırım'daki büyük değişim

Fenerbahçe Kulübü Başkanı aziz Yıldırım dün akşam oynanan maçta sarı lacivertli ekibin ikinci golü atmasının ardından şeref seyircilerin kötü tezahüratını önlemek için şeref tribünündeki koltuğunu terk edip maçı içerden izledi.

04.05.2009 - 10:32
Timeturk Editör
Aziz Yıldırım'daki büyük değişim
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Aziz Yıldırım, derbi maçta kendilerine gösterilen konukseverlikten dolayı Beşiktaş Kulübü Başkanı Yıldırım Demirören ve Siyah-Beyazlı taraftarlara teşekkür etti.

Derbi maçtan sonra Beşiktaş Kulübü Başkanı Yıldırım Demirören ile birlikte ayrılan Fenerbahçe Kulubü Başkanı Aziz Yıldırım, gazetecilerin sorularını cevaplandırdı. Herkese teşekkür ettiğini kaydeden Aziz Yılıdırım, ''Başta Sayın Yılıdrım Demirören olmak üzere Beşiktaş taraftarlarına, herkese teşekkür ediyorum. Tribünde bize karşı geçmişte olan hadiselerin hiçbirisini yaşamadık. 2-0'dan sonra içeriye kendim girdim; çünkü geçmişte yaşadığımız olaylar vardı. Seyirci o anda kendini kaybetmiş olabilir, bundan dolayı bir tepki koyabilirdi. Bu tepkiye Yıldırım Demirören başkan karşı hareket yapmasın, tepkiler ona dönmesin diye içeriye girdim ve maçı içeride izledim.

Bütün Beşiktaş camiasına teşekkür ediyorum. İnşallah bütün maçlar, bizim orada, Galatasaray'da veya başka yerlerde bu şekilde dostluk içinde oynanır; çünkü biz Türkiye'nin büyük kulüpleriyiz. Örnek olmamız lazım. Bu akşam da örnek bir davranış yaşanmıştır. Hepsine teşekkür ediyorum.'' diye konuştu.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın