$

Dolar

46,6234

Euro

53,1263

£

Sterlin

61,6079

Frank

57,5946

Gram Altın

6.099,9300

Bitcoin

2.786.812

$

Dolar

46,6234

Euro

53,1263

£

Sterlin

61,6079

Frank

57,5946

Gram Altın

6.099,9300

Bitcoin

2.786.812

Spor

Derbi maça doğru son gelişmeler

Beşiktaş ile Fenerbahçe arasındaki derbi maça taraftarlar büyük ilgi gösterirlerken, tribünler tamamıyla doldu.

03.05.2009 - 19:39
Timeturk Editör
Derbi maça doğru son gelişmeler
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

BJK İnönü Stadı'nı maçın başlamasına saatler kala dolduran taraftarlar, yaptıkları tezahüratlarla takımlarını desteklediler.

Fenerbahçe taraftarları da kendilerine ayrılan 1607 kişilik eski açık tribündeki yerlerinden takımlarına destek verdiler.

Derbi maçta BJK İnönü Stadı'nda yaklaşık 30 bin sporsever yer alırken, yalnızca Fenerbahçeli taraftarların bulunduğu eski açık tribünde güvenlik nedeniyle 2 bölüm boş bırakıldı ve burada güvenlik güçleri oturdu.

Diğer yandan, kimi taraftarların açık tribün tarafından telleri aşarak kapalıya geçmeye başlaması üzerine, güvenlik görevlileri müdahale ederek o bölümde önlem aldılar.

TRİBÜNLER BEYAZA BÜRÜNDÜ

Siyah-beyazlı taraftarların bu maç için yaptıkları ''Beyaz Tribün'' kampanyası nedeniyle tribünler adeta beyaza boyandı.

Siyah-beyazlı taraftarlar, maça beyaz renk ağırlıklı formalarıyla geldiler.

KARABORSACILAR İŞBAŞINDA

BJK İnönü Stadı'ndaki derbi öncesi karaborsacılar yine işbaşındaydı.

Maç öncesi stat çevresinde konuşlanan karaborsacılar, ellerindeki biletleri 3-4 katı fiyatlarla bileti olmayanlara satmaya çalıştılar.

GÜVENLİK ÜST DÜZEYDEYDİ

Derbi maç için BJK İnönü Stadı çevresinde ve iskelelerde geniş güvenlik önlemleri alındı.

Stat çevresine biletsiz taraftarlar alınmazken, Beşiktaş, Kadıköy ve Kabataş iskelelerinde, çıkabilecek olaylara karşın güvenlik görevlileri yer aldılar.

SİVASSPOR YENİLGİSİ COŞTURDU

Sivasspor'un deplasmanda Gaziantepspor'a yenilmesi, siyah-beyazlı taraftarları sevindirdi.

Özellikle maç için Beşiktaş Köyiçi'nde toplanan siyah-beyazlı taraftarlar, Sivasspor'un yenilgi haberinin ardından sevinç gösterilerinde bulunup, şampiyonluk şarkıları söylediler.

255 GAZETECİ GÖREV YAPTI

Derbi maça taraftarlar kadar medya mensupları da büyük ilgi gösterdiler.

Beşiktaş-Fenerbahçe derbisinde, 175'i basın tribününde olmak üzere toplam 255 basın mensubu görev yaptı.

KÜFÜR EDİLMEMESİ İÇİN ANONS YAPILDI

BJK İnönü Stadı hoparlörlerinden, küfür edilmemesi için siyah-beyazlı taraftarlara anonslar yapıldı.

Küfürlü tezahürat olması durumunda ceza alması gündemde olan ve evinde bundan sonraki ilk maçını Galatasaray ile yapacak olan siyah-beyazlıların ceza almaması için görevliler anons yaptırarak taraftarlardan sakin olmalarını istediler.

TEKERLEKLİ SANDALYE BASKETBOL TAKIMI GEÇİŞ YAPTI

Belçika'da yapılan Andre Vergouwen Kupası'nda 3. olan Beşiktaş Tekerlekli Sandalye Basketbol Takımı oyuncuları, maç öncesi kazandıkları kupayla stat içinde tur attılar.

Siyah-beyazlı taraftarlar, tekerlekli sandalye basketbol takımı oyuncularına sevgi gösterilerinde bulundular.

Fenerbahçeli taraftarlar da oyuncular önlerinden geçerken alkışlarla siyah-beyazlı basketbolcuları kutladılar.

AA

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın