Trabzonspor'un büyük bir kulüp olduğunu ve herkesin çalışmak isteyebileceğini belirten Sağlam, 'Trabzonspor mazisi güzel bir takım. Ama ben Bursaspor'da mutluyum. Buradan ayrılmayı düşünmüyorum. Sevildiğimiz bir yerdeyiz. Başladığım görevi yarım bırakmak gibi bir düşüncem yok. Daha yapacak çok işimiz var' dedi.
Haftasonu deplasmanda Antalyaspor ile karşılaşacak olan Bursaspor'da ard arda gelen sakatlıklardan dolayı şanssız bir dönem yaşadıklarını da ifade eden Sağlam, 'Rakibimizin durumuna bakarsak çok kritik bir maç olacak. Özellikle takım arkadaşım olan Mehmet Özdilek'in göreve gelmesiyle çıkışa geçen Antalyaspor bu maçı final olarak görecektir. Bizim için önemli bir karşılaşma. Şehir olarak, camia olarak UEFA kupasından bahsediyorsak, umutlandığımız için bahsediyoruz. İşleri buraya getirmişken yolumuza devam etmeliyiz' dedi.