$

Dolar

46,6278

Euro

53,1585

£

Sterlin

61,6347

Frank

57,6221

Gram Altın

6.127,3200

Bitcoin

2.796.973

$

Dolar

46,6278

Euro

53,1585

£

Sterlin

61,6347

Frank

57,6221

Gram Altın

6.127,3200

Bitcoin

2.796.973

Spor

'İhtarname çektim, kadro dışı kaldım'

Kocaelispor'da süresiz kadro dışı bırakılan kaleci Serdar Kulbilge, alacaklarından dolayı Futbol Federasyonu'na başvurup, kulübe ihtarname çektiği için kadro dışı kaldığını açıkladı.

30.04.2009 - 15:10
Timeturk Editör
'İhtarname çektim, kadro dışı kaldım'
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Serdar, menajeri Murat Kuş'un İstanbul Suadiye'deki ofisinin yanındaki bir kafeteryada yaptığı açıklamada, kulübün kadro dışı bırakırken yaptığı açıklamadaki gibi takımın huzurunu, bütünlüğünü bozacak eylem ve hareketler içinde olmadığını ifade ederek, ''Sadece hukuki açıdan kendi alacaklarımı tahsil etmek için Futbol Federasyonu'na başvurdum ve kulübe ihtarname çektik. Bundan dolayı kadro dışı kaldım'' dedi. Her kulübün maddi problemler içinde olduğunu kaydeden Serdar, ''Fakat bizler de aile geçindiriyoruz. Kendi menfaatlerimi düşünerek böyle bir karar aldım. Profesyonel yaşantımda herhangi bir hocama veya takım arkadaşıma saygısızlıkta bulunmamıştım'' diye konuştu.

Serdar, Kocaelispor'da sadece 2 ay maaşını alabildiğini ifade ederek, şunları söyledi:

''Sadece 2 maaşımı aldım, yaklaşık 5 aydan beri maaş alamıyorduk. Şimdi kulübümüzün bir aylık bir süreci var. Bu sürede alacaklarım ödenmediği taktirde yasal işlemlere başvuracağız. Benim 1 sene daha sözleşmem var. Bundan sonra ne olacağını zaman gösterecek. Sonuçta son 5 haftada onlarla beraber olmak isterdim, ama yönetimin aldığı bir karar.''

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın