İstanbul Valiliği'nde gerçekleştirilen toplantıya Beşiktaş Kulübü adına yönetim kurulu üyesi Bülent Deriş, Fenerbahçe Kulübü adına ise Asbaşkan Tahir Perek katıldı.
Toplantıda Beşiktaş-Fenerbahçe derbisine, BJK İnönü Stadı kapasitesinin yüzde 5'i olan 1600 Fenerbahçe taraftarının alınmasına karar verildi.
Maç günü Kadıköy, Beşiktaş ve Kabataş iskelelerinde önlem alınacağı belirtilirken, sarı-lacivertli taraftarların toplu şekilde stada gelmemeleri istendi.