$

Dolar

46,6306

Euro

53,1820

£

Sterlin

61,6687

Frank

57,6632

Gram Altın

6.064,8500

Bitcoin

2.787.303

$

Dolar

46,6306

Euro

53,1820

£

Sterlin

61,6687

Frank

57,6632

Gram Altın

6.064,8500

Bitcoin

2.787.303

Spor

'Bu baskılı dönemden avantajlı çıkan...'

Süper Ligin 29. haftasında Eskişehirspor'u deplasmanda 2-0 yenen Beşiktaş'ta teknik direktör Mustafa Denizli karşılaşma sonrası yaptığı açıklamada, '1-0 öne geçtikten sonra Eskişehirspor'un risk alması gayet normal.

26.04.2009 - 18:40
Timeturk Editör
'Bu baskılı dönemden avantajlı çıkan...'
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Bizim ikinci yarıyı beklemeden ilk yarıda önemli pozisyonlarımız var. İlk devre düşündüğümüzü sadece gole çeviremedik. İlk yarı girdiğimiz pozisyonlar daha net. İkinci yarının başında kısa süreli bir baskıları oldu. Bu da gayet normal. Biz Beşiktaş olarak bunu zaman zaman hissetsek de zamanla bunları daha kolay yapacağız.

Sivok yabancı kontenjanına takıldı. Bobo'yu oyuna almak için bunu yaptım. Genellikle 2. yarı başladıktan sonra bu değişikliklere gidiyorum. Holosko ve Serdar'ı ilk yarıda rakiplerle birebir buluşturmak istedik. Bu da oldu. Eskişehirspor'un Fenerbahçe ile berabere kalması ve Galatasaray'ı yenmesi onları psikolojik olarak iyi bir noktaya getirmiş. Delgado ve Yusuf, beraber başlamadılar ama beraber bitirdiler. Bazen beraberde başlayabilirler. Galatasaray'ın kazanacağını düşünürsek, zirvede kaç takımın olacağını önümüzdeki haftalar gösterir. Bu baskılı dönemden avantajlı çıkan ipi göğüsler. Ligin altı üstü çok enteresan şeylere gebe. Biz hazırız. Derbi derbidir, Fenerbahçe Fenerbahçe'dir, Beşiktaş Beşiktaş'tır.' ifadelerini kullandı.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın