$

Dolar

46,6312

Euro

53,0876

£

Sterlin

61,6060

Frank

57,6334

Gram Altın

6.010,2700

Bitcoin

2.786.269

$

Dolar

46,6312

Euro

53,0876

£

Sterlin

61,6060

Frank

57,6334

Gram Altın

6.010,2700

Bitcoin

2.786.269

Ekonomi

'2010 yeniden sıçrama yılı olacak'

'Kriz ne zaman biter?' sorusuna Başbakan Erdoğan'dan müjde gibi yanıt geldi.

25.04.2009 - 17:03
Timeturk Editör
'2010 yeniden sıçrama yılı olacak'
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, 'Bütün olay bu yılın sonuna kadardır. Evelallah 2010 yılı, tekrar, yeniden sıçrama yılı olacaktır.' dedi.

İstanbul'da, Avrupa ve Ortadoğu'nun en büyük çöp gazından elektrik üretimi tesisinin hizmete alınış törenine katılan Başbakan Erdoğan, ''Yatırımlar durdu' diyerek felaket tellallığı yapanlara en iyi cevap bu tesistir' diye konuştu.

Başbakan Erdoğan şunları söyledi:

'Bazıları sadece ahkam kesiyor, biz de işte bu yatırımların açılışına devam ediyoruz. Devlet de yatırımlarına devam ediyor, edeceğiz. Özel sektörde de kararlı olanlar yatırımlarına devam ediyor, edecek. Ve biz şu anda bu yatırımlara kararlı bir şekilde devam eden tüm girişimcilerimizin yanındayız. Her türlü kararlı adımı atanlara biz de kararlı bir şekilde desteğimizi vereceğiz. Bundan kimsenin şüphesi olmasın. Bütün olay bu yılın sonuna kadardır. Evelallah 2010 yılı, tekrar, yeniden sıçrama yılı olacaktır. Bunun da müjdesini buradan rahatlıkla verebilirim.'

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın