$

Dolar

46,6311

Euro

53,2114

£

Sterlin

61,6845

Frank

57,6905

Gram Altın

6.069,6700

Bitcoin

2.792.866

$

Dolar

46,6311

Euro

53,2114

£

Sterlin

61,6845

Frank

57,6905

Gram Altın

6.069,6700

Bitcoin

2.792.866

Spor

Güiza'ya böyle haksızlık yapıldı

İlk yarı Güiza'ya kalkan üç yanlış ofsayt bayrağına isyan eden F.Bahçe Asbaşkanı Uslu, isyanını şu sözlerle dile getirdi...

22.04.2009 - 13:37
Timeturk Editör
Güiza'ya böyle haksızlık yapıldı
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

İlk yarı Güiza'ya kalkan üç yanlış ofsayt bayrağına isyan eden F.Bahçe Asbaşkanı Uslu, 'Keşke Mehmet Yıldız'ı alsaydık. Bu ofsaytlar, fauller ona çalınmıyor' dedi..

Karşılaşmayı protokol tribününde seyreden Fenerbahçe Asbaşkanı Mahmut Uslu, maçın ilk yarısında Güiza'ya kalkan tartışmalı ofsayt bayraklarına isyan etti ve kinayeli bir biçimde yanındakilere 'Keşke Güiza'nın yerine Mehmet Yıldız'ı alsaydık' yorumunu yaptı. İspanyol golcünün 11. dakikada yakaladığı pozisyona itiraz etmeyen Mahmut Uslu, 28; 38 ve 43. dakika yardımcı Gökhan Memişoğlu'nun kaldırdığı yanlış ofsayt bayraklarıyla çileden çıktı. 'Güiza'nın yerine Mehmet Yıldız'ı alsaydık daha iyiydi. Onun ofsaytlarını, faullerini kimse görmüyor' diyen Fenerbahçe Asbaşkanı sözlerine şöyle devam etti: 'Güiza, İspanya'da gol kralı olmuş. O zeki bir futbolcu. Ofsayta düşmez. Burada, ülkesinden farklı oynamıyor ama hakemlerin kaldırdığı bayraklar yüzünden pozisyona giremiyor.' Yanlış bir bayrağın ardından MHK yetkililerini aradığını belirten Uslu 'Hemen aradım, izleyip görsünler diye. Fakat telefonlarını açmadılar' ifadesini kullandı.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın