$

Dolar

46,6299

Euro

53,1109

£

Sterlin

61,5988

Frank

57,6758

Gram Altın

6.053,7100

Bitcoin

2.824.890

$

Dolar

46,6299

Euro

53,1109

£

Sterlin

61,5988

Frank

57,6758

Gram Altın

6.053,7100

Bitcoin

2.824.890

Spor

Sivasspor, Fenerbahçe'ye bileniyor

Sivasspor, Fortis Türkiye Kupası'nda yapacağı Fenerbahçe maçının hazırlıklarına başladı.

19.04.2009 - 20:04
Timeturk Editör
Sivasspor, Fenerbahçe'ye bileniyor
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Fortis Türkiye Kupası yarı final 2. maçında sahasında Fenerbahçe ile mücadele edecek olan Sivasspor, Konyaspor maçının ardından izin kullanmadan kulüp tesislerinde ilk idmanına çıktı.

Teknik direktör Bülent Uygun yönetiminde yapılan idmana sakatlıkları bulunan Sedat ve Musa katılmadı. Bu futbolcuların sakatlıklarının ciddi olduğu, Fenerbahçe karşısında forma giyemeyecekleri öğrenildi.

Gruplar halinde yapılan hafif tempolu koşunun ardından idman sona erdi. İdman sonrası bazı futbolcular ayak tenisi oynarken bazıları ise şut çalıştı.

Sivassporlu Sezer Badur, yaptığı açıklamada, Konyaspor maçında 2 puan bıraktıkları için üzüntülü olduklarını belirterek, ''Ama önümüze bakmamız gerekiyor, 1 puan da iyi. Sonuçta deplasmanda oynadık'' dedi.

Önlerinde Fenerbahçe ile oynayacakları kupa maçı olduğunu ifade eden Sezer Badur, ''Turu atlamak istiyoruz. Bunu başarıp ondan sonraki Trabzonspor maçına bakacağız'' diye konuştu.

Fenerbahçe'deki eksiklikleri avantaj olarak görmediklerini, Fenerbahçe'de forma giyen bütün futbolcuların iyi olduğunu ifade eden Sezer Badur, ''Yoksa Fenerbahçe kulübünde oynamazlardı. Biz her oyuncuyu ciddiye alıyoruz. İnşallah başarırız'' ifadesini kullandı.

Bu arada, Sivassporlu futbolcuların öğlen saatlerinde kulüp tesislerinde, sporcuların eşleri ve çocuklarının da katılımıyla bir mangal partisi düzenlediği öğrenildi.

(AA)

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın