Galatasaray'ın, olaylı Fenerbahçe derbisinin ardından 16 Nisan'da gerçekleştirilen Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu (PFDK) toplantısında verilen cezalara karşılık yaptığı itiraz reddedildi.
PFDK, Turkcell Süper Lig'deki olaylı Galatasaray-Fenerbahçe derbisinde yaşananlar nedeniyle Galatasaray Kulübü'ne 1 maç saha kapama ve 1 maç seyircisiz oynama, kulüp başkanı Adnan Polat'a 45 gün hak mahrumiyeti, futbolculardan Arda'ya 3, Sabri ve Emre Aşık'a da 2'şer maç ceza vermişti.