Merkez Bankası, repo ihalesinin vadesini 22 Nisan 2009 olarak belirledi. Merkez Bankası, geçici likidite sıkışıklığını azaltmak için repo ihaleleri yapıyor.
Merkez'den 4 milyar TL'lik ihale
Merkez Bankası, 4 milyar TL'lik repo ihalesi açtı.
Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?