$

Dolar

46,6312

Euro

53,0876

£

Sterlin

61,6060

Frank

57,6334

Gram Altın

6.010,2700

Bitcoin

2.789.682

$

Dolar

46,6312

Euro

53,0876

£

Sterlin

61,6060

Frank

57,6334

Gram Altın

6.010,2700

Bitcoin

2.789.682

Spor

Bizden beteri de varmış!

Romanya Rugby Ligi'nde Dinamo Bükreş ile Farul Constanta takımları arasında oynanan müsabakada iki takım oyuncuları tekme-tokat birbirine girdi...

15.04.2009 - 10:01
Timeturk Editör
Bizden beteri de varmış!
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Galatasaray ile Fenerbahçe arasında oynanan derbi maçta yaşanan olaylar Türkiye'nin prestiji açısından olumsuz bir gelişme olarak gösterilirken, Romanya Rugby Ligi'nde yaşanan bir olay 'bizden beterleri de varmış' dedirtti.

Romanya'da yaşanan olay deyim yerindeyse Galatasaray-Fenerbahçe maçında yaşananlara taş çıkartacak cinstendi.

Romanya Rugby Ligi'nin iki güçlü takımı Dinamo Bükreş ile Farul Constanta'yı karşı karşıya getiren maçta bir anda iki takım oyuncuları birbirine girdi. Taraftarlar ne olduğunu anlamaya çalışırken, ortaya inanılmaz görüntüler çıktı. Sporcular birbirlerine tekme tokat saldırırken, öldüresiye dövüşmeleri hayretler içinde izlendi.

Uzun bir süre devam eden kavga güçlükle yatıştırıldı.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın