$

Dolar

46,6287

Euro

53,0267

£

Sterlin

61,5700

Frank

57,5308

Gram Altın

6.020,8900

Bitcoin

2.717.799

$

Dolar

46,6287

Euro

53,0267

£

Sterlin

61,5700

Frank

57,5308

Gram Altın

6.020,8900

Bitcoin

2.717.799

Spor

'Ayağıma basılınca kafa attım'

Fenerbahçeli futbolcu Lugano, Galatasaray ile yaptıkları derbi maçta yaşanan olaylardaki sorumluluğu üzerine aldı.

13.04.2009 - 10:35
Timeturk Editör
'Ayağıma basılınca kafa attım'
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Lugano, maçın son dakikasında kullandıkları serbest atış sırasında 21 numaralı Emre Aşık'ın üst üst 3 kere ayağına bastığını savunarak, ''Üçüncüde dayanamayarak kendimi tutamadım ve kafa attım. Aslında çok da sert bir darbe değildi. Ancak 21 numaralı oyuncu kendisini yere attı. Olayların ateşini biz yaktık. Derbiye yakışmayan olaylar oldu'' diye konuştu.

Uruguaylı futbolcu, yapmaması gereken bir harekette bulunduğu dile getirerek, ''Bundan dolayı özür dilemem gerekiyorsa, bunu da diliyorum'' dedi.

Maçın derbiye yakışır bir biçimde çekişmeli geçtiğini ifade eden Lugano, ancak her iki takımın da oyunlarını sonuca yansıtamadıklarını bildirdi.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın