Şentürk sözlerini şöyle sürdürdü: 'Benim anlamadığım birşey var, bugün çok üzüntülüyüm. Arda gibi sevdiğim bir kardeşim saha içinde bana yumruk atmasını anlayamadım. Dışarıda ve milli takımda bana abi diyen sayan birisinin böyle bir harekette bulunmasını çok çirkin olarak tanıyorum. Kimseye küfür etmem, tüm stattlarda sevilen bir insanım. Arda'yı arkadan ayırmak için geldim, birden bana yumruk attı. Ne kadar büyük bir camia olduğumuzu herkes gördü, Kadıköy'de bizim onları nasıl ağırladığımızı görmüştük, onların davranışlarını da gördük. Üç dört sene önce futbola başlayan birisi bunları yapıyor. Sabri de aynı şekilde, Milli Takım'da Emre'ye abi diyor, bugün bunları yapıyor. Arda'yı ayırmak için oryaa gittim, belki biraz sert oldu ama bana yumruk atmasını anlayadım. Her sene Ali Sami Yen'de olaylar oluyor, galip gelememe hırsından olabilir bunlar.
Maça kötü başladık ama ikinci yarıda Galatasaray'ın pozisyonu yok, galibiyeti kaçıran tarafın biz olduğunu düşünüyoruz. Gökhan'ın da sakatlığı bizi etkiledi, böyle olaylar futbolun önüne geçebiliyor. Lig kariyerim boyunca ilk kez kırmızı kart gördüm ve çok üzgünüm. Liderin 8-9 puan gerisine gittik, her arkadaşımız elinden gelen mücadeleyi yapacaktır.'