$

Dolar

46,5167

Euro

53,0743

£

Sterlin

61,6437

Frank

57,4703

Gram Altın

6.031,0100

Bitcoin

2.757.597

$

Dolar

46,5167

Euro

53,0743

£

Sterlin

61,6437

Frank

57,4703

Gram Altın

6.031,0100

Bitcoin

2.757.597

Ekonomi

Kaçak elektrik kullanımı büyük azalma

Güler: '2002'de yüzde 20 olan kayıp-kaçak oranı, 2008'de yüzde 14 düştü.'

12.04.2009 - 12:32
Timeturk Editör
Kaçak elektrik kullanımı büyük azalma
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Kaçak elektrik kullanımı büyük ölçüde azaldı.

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Hilmi Güler, 2002'de yüzde 20 olan elektrikteki kayıp-kaçak oranının, geçen yıl yüzde 14'e düştüğünü söyledi.

Güler, Meclis'te bir soru önergesine verdiği yanıtta, 6 yıl içinde 33 milyon abonenin kontrol edildiğini kaydetti.

Denetimlerde, yaklaşık bir buçuk milyon kişinin kaçak elektrik kullandığının tespit edildiğini anlatan Güler, bu kişilere 1 milyar 600 milyon lira ceza yazıldığını bildirdi.

Hilmi Güler, 427 bin kişi hakkında ise savcılığa suç duyurusunda bulunulduğunu sözlerine ekledi.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın