Solomon'un, Amerikan Profesyonel Basketbol Ligi (NBA) takımlarından Sacramento Kings'ten ayrılmasının ardından, sarı-lacivertli kulüp ile 2.5 yıllığına anlaştığı öğrenildi.
ABD'li oyuncunun, önümüzdeki hafta Türkiye'ye gelmesi bekleniyor.
NBA'in internet sitesinde yer alan habere göre, bir süredir adı yeniden sarı-lacivertli takım ile anılan ABD'li oyun kurucu, Sacramento ekibinden ayrıldı. 19 Şubat'ta Toronto Raptors'dan takasla Kings'e geçen, 5 sayı ve 1,5 ribaunt ortalaması bulunan Solomon, bu sezon önemsiz de olsa bazı sakatlıklar yaşamış ve Kings'in son 7 maçının sadece 1'inde forma şansı bulmuştu.
Kings'in, mali kriz nedeniyle birkaç oyuncuyu daha elden çıkaracağı iddia ediliyor.