$

Dolar

46,6197

Euro

53,2037

£

Sterlin

61,8264

Frank

57,5907

Gram Altın

6.030,6700

Bitcoin

2.789.849

$

Dolar

46,6197

Euro

53,2037

£

Sterlin

61,8264

Frank

57,5907

Gram Altın

6.030,6700

Bitcoin

2.789.849

Spor

Adnan Polat'tan derbi yorumu

Galatasaray Kulübü Başkanı Adnan Polat, hafta sonu oynayacakları Fenerbahçe derbisiyle ilgili olarak basın mensuplarının sorularını yanıtladı.

09.04.2009 - 18:13
Timeturk Editör
Adnan Polat'tan derbi yorumu
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Kulüpler Birliği Vakfı'nın, Astoria Alışveriş Merkezi'nde gerçekleştirilen toplantısı sonrası gazetecilere açıklamalarda bulunan Adnan Polat, 'Benim dileğim dostluk dolu, barış içinde, huzurlu bir maç olsun. Onu temin etmek için de elimizden geleni yapıyoruz' dedi. Polat, Fenerbahçeli yöneticileri derbi maçtan önce yemeğe davet ettiklerini hatırlatarak, 'Gelip gelmeyeceklerine dair herhalde yazılı bir cevap verirler. Ben her zaman davet ediyorum' dedi.

Polat, Aziz Yıldırım'ın maça gelip gelmeyeceği şeklindeki bir soruya, 'Onu bilmem, Aziz Bey'e sorun' diyerek cevap verdi. Polat, son toplantıda hakemlere olan şikayetini dile getireceklerinin hatırlatılması üzerine ise, 'Gerekli her şey konuşuldu' dedi.

Bu arada, Fenerbahçe Kulübü ve Kulüpler Birliği Vakfı Başkanı Aziz Yıldırım ise, toplantı sonrasında gazetecilerin sorularını yanıtsız bıraktı ve herhangi bir açıklama yapmadı.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın