$

Dolar

46,5175

Euro

53,0341

£

Sterlin

61,5599

Frank

57,4488

Gram Altın

6.025,0400

Bitcoin

2.761.243

$

Dolar

46,5175

Euro

53,0341

£

Sterlin

61,5599

Frank

57,4488

Gram Altın

6.025,0400

Bitcoin

2.761.243

Spor

Futbolcular derbi öncesi buluştu

Turkcell Süper Lig'de hafta sonu oynanacak olan Galatasaray-Fenerbahçe derbisi öncesi iki takımın bazı futbolcuları bir araya geldi.

07.04.2009 - 19:27
Timeturk Editör
Futbolcular derbi öncesi buluştu
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Fenerbahçe ve Galatasaraylı bazı futbolcular, hafta sonu oynayacakları derbi maç öncesi, eski futbolcu Saffet Akyüz'ün Bakırköy'deki mağazasının açılışında bir araya geldiler. Bakırköy'deki mağazanın açılışına Galatasaray'dan da Ümit Karan, Arda ve Sabri katılırken, Fenerbahçe'den ise Semih, Emre Belözoğlu ve Burak Yılmaz ve ünlü sunucu Acun Alıcalı açılışta hazır bulundu.

Basın mensuplarının ısrarlı soruları üzerine Emre Belözoğlu hafta sonu oynayacakları derbi maçla ilgili olarak, 'Ben Fenerbahçe'nin futbolcusuyum ve takımının menfaati için elimden gelen her şeyi yapacağım' dedi. Emre, saha dışında Galatasaraylı futbolcularla çok iyi arkadaş olduklarını vurgulayarak, 'Kazanan avantaj sağlayacak ancak ben sahada centilmence mücadele edileceğini düşünüyorum' diye konuştu.

Galatasaray ve milli takımın yıldız futbolcusu Arda Turan ise, maçın keyfini çıkarmak gerektiğini, kendilerinin futbolcular olarak böyle yapacaklarını belirterek, '100 yıldır bu derbi oynanıyor. Sahada futbolcular centilmence mücadele edecektir. Sakatsız ve cezasız bir maç olsun' dedi. Arda, maçta alınacak sonuçların şampiyonluk yarışını doğrudan etkilemeyeceğini ifade ederek, 'Bu maçı kazanan tabii ki avantaj elde eder ama şampiyonluk yarışından kimse kopmaz. Henüz geride kalan 7 maç olacak'' diye konuştu.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın