Avni Aker Stadı'nda oynanan karşılaşmada gol sesi çıkmazken 90 dakika sonrasında mikrofonlara konuşan Trabzonspor'lu Yattara şöyle dedi:
'Çok üzgünüz çok önemli 2 puan bıraktık Şu hep söyleniyor Trabzonspor deplasmanda hep daha iyi oynuyor, bunun nedeni ise Avni Aker'de top kaybettiğimizde taraftarlar bizi ıslıkyor. Şu anda Sivasspor'dan 6 Beşiktaş'tan 4 puan gerisindeyiz bu durumdan kurtulmak için biraz kemer sıkmamız gerekcek' dedi.
Yattara Trabzonspor'un ligin bitmesine 8 hafta kala şampiyonluk şansını değerlendirirken 'çok önemli puanlar kaybettiğimiz doğru ama henüz hiçbir şey bitmedi. Daha 8 hafta var, bir an evvel eski ritmimizi yakalarsak işleri tam tersine çevirebiliriz.' dedi.