$

Dolar

46,5200

Euro

53,0387

£

Sterlin

61,5893

Frank

57,4676

Gram Altın

6.035,8900

Bitcoin

2.761.240

$

Dolar

46,5200

Euro

53,0387

£

Sterlin

61,5893

Frank

57,4676

Gram Altın

6.035,8900

Bitcoin

2.761.240

Spor

Yattara'dan taraftara sitem!

Turkcell Süper Lig 26. hafta mücadelesinde Trabzonspor kendi sahasında ağırladığı İstanbul Büyükşehir Belediyespor'la 0-0 berabere kaldı.

05.04.2009 - 17:53
Timeturk Editör
Yattara'dan taraftara sitem!
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Avni Aker Stadı'nda oynanan karşılaşmada gol sesi çıkmazken 90 dakika sonrasında mikrofonlara konuşan Trabzonspor'lu Yattara şöyle dedi:

'Çok üzgünüz çok önemli 2 puan bıraktık Şu hep söyleniyor Trabzonspor deplasmanda hep daha iyi oynuyor, bunun nedeni ise Avni Aker'de top kaybettiğimizde taraftarlar bizi ıslıkyor. Şu anda Sivasspor'dan 6 Beşiktaş'tan 4 puan gerisindeyiz bu durumdan kurtulmak için biraz kemer sıkmamız gerekcek' dedi.

Yattara Trabzonspor'un ligin bitmesine 8 hafta kala şampiyonluk şansını değerlendirirken 'çok önemli puanlar kaybettiğimiz doğru ama henüz hiçbir şey bitmedi. Daha 8 hafta var, bir an evvel eski ritmimizi yakalarsak işleri tam tersine çevirebiliriz.' dedi.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın