Ülkesine izinsiz giden Lincoln'e Başkan Polat, ?Burası G.Saray Kulübü, başına buyruk hareket edemezsin? diye sert çıktı...
Polat, 'Kalmanı istiyoruz ama ?Gideceğim? diyorsan da takımı şampiyon yaptıktan sonra sana her kolaylığı yaparız' dedi...
Sarı-Kırmızılı takımın Başkanı Adnan Polat, yönetimin ?Gitme? demesine rağmen ülkesine izinsiz giden Cassio Lincoln?le beklenen görüşmeyi yaptı. 'Bülent Korkmaz'ın olduğu yerde ben yokum' diyerek önceki gün yöneticilere rest çeken Brezilyalı yıldızı yeniden takıma kazandırmak isteyen Başkan Polat, dünkü görüşmede kendisine sert çıktı.
Polat?ın ?Sana büyük değer verdik, ne istediysen yaptık. Birçok hatan oldu, hoşgörü ile yaklaştık. Hamburg maçında hocana saygısızlık yaptın, özür dilemeni bekledik dilemedin. İzin vermediğimiz halde ülkene gittin ve takım şampiyonluk yarışında yürürken sen antrenmanları aksattın. Gitmek istiyorsan söyle? dediği öğrenildi.
HER TÜRLÜ KOLAYLIĞI YAPARIZ
Lincoln?ün, ?G.Saray Kulübü ve yönetimiyle hiçbir sorunum yok? sözlerinden sonra Polat?ın, ?Ama hocana tavır alıyorsun. Bekleneni veremiyorsun. Sen G.Saray'dan memnunsun ama biz senden memnun değiliz. Burası G.Saray. Türkiye'nin en büyük camiası sana büyük değer verdi ama karşılığını alamıyor. Kendine çeki düzen ver. Bu sana son uyarımız. Biz kalmanı istiyoruz. Ama ?Ben gideceğim? diyorsan da kalan 9 haftada maksimum katkıyı yapar takımı şampiyon yaparsan sezon sonunda gitmen için her türlü kolaylığı sağlarız? ifadelerini kullandığı bildirildi.