En az 1 puan beklerken, son dakikada yediğimiz golle yenildik. Takım, eksiklere rağmen iyi mücadele etti. İspanya gibi bir takım karşısında, hiçbir takımın elde edemediği kadar gol pozisyonu bulduk. Futbolda fırsatları değerlendiremezsen maçı kaybedebiliyorsun. Artık 4 maçımız kaldı. Zoru seven ve başaran bir takımız. 4 maçı da kazanıp, ikinci olarak gruptan çıkacağımıza yürekten inanıyorum' şeklinde konuştu.
CANAYDIN İNANIYOR
Galatasaray Kulübü'nün eski başkanı Özhan Canaydın ise, uzun bir süre sonra maça geldiğini hatırlatarak, 'Geldim, keyifliydim, ama maalesef iyi bitiremedik. Bu takım mucizeler yaratıyor. Bundan sonra da yaratıp, 2010 Dünya Kupası finallerine gideceğimize inanıyorum' dedi.