Nobre, siyah - beyazlı takımın resmi internet sitesine yaptığı açıklamada, şunları söyledi: ''Haberde yer alan, Fenerbahçeli futbolcu Alex aracılığı ile Fenerbahçe Kulübü'ne gitmek için çaba gösterdiğim, eski günlerimi özlediğim şeklindeki iddialar tamamen hayal ürünüdür.
Daha önce de çeşitli basın organlarında yer alan Fenerbahçe'ye gideceğim yönündeki yazıları yalanladığım halde, bu tarz haberlerin devam etmesi, iki kupada şampiyonluk mücadelesi veren takımımı ve beni yıpratla amaçlıdır, maksatlıdır.
İkinci kaptanlık onurunu yaşadığım Beşiktaş'ta çok mutlu olduğumu ve Fenerbahçe defterinin benim için çok uzun zaman önce tamamen kapandığını, kamuoyunun bilgilerine saygılarımla sunarım.'
(CİHAN)