Maçın ardından mikrofonlara konuşan Milli futbolcumuz Arda Turan, takım arkadaşlarını tebrik ettiğini ve milli takıma yakışır bir futbol sergilediklerini ifade etti.
Arda Turan, '1-0'dan sonra farkı açamadık ve basit bir penaltı golünden sonra dengeyi kurmakta zorlandık. Bir puan bizi rahatlatabilirdi ama elimizden geleni yapıp 2010 Dünya Kupası'na katılmayı hedefliyoruz. Önümüzde 4 maç var ve biz bunların hepsini kazanmayı amaçlıyoruz' dedi.