Ay-yıldızlı ekip, BJK İnönü Stadı'nda Milli Takımlar Teknik Direktörü Fatih Terim yönetiminde akşam saatlerinde yaptığı antrenmanla İspanya maçı hazırlıklarını tamamladı. İlk 15 dakikası basın mensuplarına açık olan antrenmanda Ay-yıldızlı takımın bir hayli neşeli olduğu gözlendi.
Hafif sakatlığı bulunan Emre Aşık, teknik direktör Fatih Terim ile bir süre görüştükten sonra antrenmana devam etti.
Antrenmanı, Futbol Federasyonu Başkanı Mahmut Özgener ve milli takımlar sorumlusu Levent Kızıl da izledi.