$

Dolar

46,5018

Euro

52,8934

£

Sterlin

61,3309

Frank

57,3106

Gram Altın

6.011,0200

Bitcoin

2.757.013

$

Dolar

46,5018

Euro

52,8934

£

Sterlin

61,3309

Frank

57,3106

Gram Altın

6.011,0200

Bitcoin

2.757.013

Ekonomi

Nozeri: 'Doğalgazda israf yapılıyor'

İran Petrol Bakanı Gulam Hüseyin Nozeri, doğalgaz tüketimindeki aşırı israfın önlenmesi çağrısında bulundu ve ?İsraf önlenmezse yakında doğalgaz ithal edeceğiz? dedi.

30.03.2009 - 02:29
Timeturk Editör
Nozeri: 'Doğalgazda israf yapılıyor'
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Nozeri, ?Geçen yıl 500 milyon metreküp doğalgaz tüketildi. Bu oran, 250 milyonluk bir ülkenin ihtiyacı kadar? diye konuştu.

İran?da üretilen doğalgazın yüzde 33?ünün evlerde tüketildiğini belirten Nozeri, ?Tüketim hızı bu şekilde devam ederse, doğalgaz ihracatından elde edilen geliri kaybetmek bir yana, en büyük doğalgaz ithalatçısı olacağız? ifadesini kullandı. Doğalgazın çıkarılmasının, işletilmesinin çok zahmetli ve büyük sermaye gerektiren bir iş olduğunu kaydeden Nozeri, teknolojik altyapı yetersizliği sebebiyle sanayide kullanılan doğalgazda da israf yapıldığını söyledi. Dünya doğalgaz rezervinin yüzde 17?sine sahip olan İran, Rusya?nın ardından ikinci sırada bulunuyor. Petrol Bakanlığı, mevcut doğalgaz rezervlerinin 217 yıl yeteceğini açıklamıştı.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın