Denizli'nin, Etiler'deki bir restoranda verdiği davete, futbolcuların yanı sıra yardımcılarının da katıldığı bildirildi. Samimi bir ortamda yenilen yemekte, futbolcuların birbirleriyle şakalaştıkları ifade edildi.
Yarını izin yaparak geçirecek siyah-beyazlılar, çalışmalarına 30 Mart Pazartesi gününden itibaren devam edecek.
AA