Futbol şube sorumluları Haldun Üstünel ile Murat Yalçındağ, dün öğle saatlerinde Beyti Et Lokantası?nda teknik heyet ve futbolculara bir moral yemeği verdi. Başkan Adnan Polat ile Futbol A.Ş. Genel Müdürü Adnan Sezgin?in de katıldığı yemekte, Sarı-Kırmızılı idareciler takıma destek verip, şampiyonluk yarışıyla ilgili mesajlar gönderdi.
Korkmaz söz verdi
Başkan Polat, ortaya koydukları mücadeleden dolayı futbolcuları kutlarken, teknik direktör Bülent Korkmaz?ı da teselli etmeye çalıştı. Ardından bir konuşma yapan Polat, ?Artık tek hedefimiz lig şampiyonluğu. Biz kalan 10 maçı da kazanalım, gerisini rakiplerimiz düşünsün. İnancınızı asla yitirmeyin? dedi. Korkmaz da futbolcular adına yönetime şampiyonluk sözü verdi, zorlu yürüyüşe Eskişehirspor?u mağlup ederek başlayacaklarını belirtti.