$

Dolar

46,5227

Euro

52,9127

£

Sterlin

61,4012

Frank

57,2660

Gram Altın

5.956,5600

Bitcoin

2.846.092

$

Dolar

46,5227

Euro

52,9127

£

Sterlin

61,4012

Frank

57,2660

Gram Altın

5.956,5600

Bitcoin

2.846.092

Spor

Korkmaz: Tüm maçlarımızı kazanmalıyız

Galatasaray Teknik Direktörü Bülent Korkmaz, ligde bundan böyle puan kaybına tahammülleri olmadığını söyledi.

22.03.2009 - 22:51
Timeturk Editör
Korkmaz: Tüm maçlarımızı kazanmalıyız
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Bülent Korkmaz, Eskişehirspor maçında alınan yenilginin ardından düzenlediği basın toplantısında, 'Eskişehirspor'u kutluyorum. İstediğimiz oyunu sahaya yansıtamadık. Rakip kadar koşmazsanız, mücadele etmezseniz tabii ki rakip 10 kişi de olsa istediğiniz sonucu alamazsınız. Biraz da Hamburg maçından kalan moral motivasyon bozukluğunu hissettik. Bunlar mazeret değil. Bizim için üzücü. 15 günlük arayı iyi değerlendirip bütün maçlarımızı kazanmamız, beraberlik bile olmaması gerekir. Şampiyonluk şansımız devam ediyor' diye konuştu.

'Lincoln 'sakatım' dedi'

Basın mensuplarının, Lincoln'ün oynamaması konusundaki sorularını yanıtlayan Korkmaz, 'Lincoln bugün bana gelip 'Dizimden sakatım ama oynarsam elimden gelenin en iyisini yaparım. Eğer oynatmayı düşünmüyorsanız burada kalayım' dedi. Ben de 'hayır yanımızda kalacaksın' dedim. Kadrodan çıkarmayı düşünmedim' dedi.

Korkmaz, maçtan sonra Lig TV'de canlı yayında yaptığı açıklamada, Lincoln'un, sakat olduğunu söylediğini belirterek, 'Lincoln, gelip sakatlığı olduğunu söyledi. Ben de kadroyu yapmıştım. Kadroda kalması gerekiyordu' diye konuştu.

Korkmaz, 'Lincoln'un sakatlığı ciddi mi?' sorusu üzerine, 'Doktorlar o kadar ciddi olmadığını söyledi ama tabii ki oyuncu kendi bünyesini daha iyi tanır. Dizinde sakatlığı varmış. Doktorlar antrenman veya maça çıkmasında problem olmadığı söylüyorlar' dedi.

Çalımbay: 'Oyuncularım mükemmel oynadı'

Eskişehirspor Teknik Direktörü Rıza Çalımbay, oyuncularının maçta mükemmel bir futbol sergilediklerini söyledi.

Geçen hafta Türkiye'de tarihte görülmedik biçimde kendi kalelerine 2 gol atarak yenildiklerini, ancak iyi oynadıklarını belirten Çalımbay, 'Futbolcularımıza bu oyunumuzu devam ettirmemiz gerektiğini söylemiştim. Maçın başından sonuna kadar mükemmel oynadılar. 10 kişi kaldığımızda da iyi oynadılar. 9 kişi golü attık. Bir deplasman takımı gibi oynadık' diye konuştu.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın