$

Dolar

46,5168

Euro

52,9874

£

Sterlin

61,5054

Frank

57,3573

Gram Altın

5.971,8300

Bitcoin

2.867.477

$

Dolar

46,5168

Euro

52,9874

£

Sterlin

61,5054

Frank

57,3573

Gram Altın

5.971,8300

Bitcoin

2.867.477

Spor

Çakar: 'Hakemlerimiz çok kötü'

Usta yorumcu Ahmet Çakar dün akşam oynanan Bursaspor - Fenerbahçe karşılaşmasını değerlendirdi.

21.03.2009 - 13:56
Timeturk Editör
Çakar: 'Hakemlerimiz çok kötü'
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

İşte Çakar'ın açıklamaları;

Hakemlerimiz zaten çok kötüydü. Halis Özkahya da bizi yanıltmadı. Tüm maçlarda hakem hatası vardır ama neredeyse her golde bir hakem hatasının yaşandığı lig ancak bize mahsustur. Güiza'nın ilk golü ofsayt. Yardımcı hakem tespit edemedi. İkinci yarı Veli'nin Gökhan'a hareketi direk kırmızı ama maalesef Veli sahada kalıyor. Hele hele son dakikalarda Sercan, Halis Özkahya'ya penaltıyı öyle bir yedirdi ki inanılır gibi değil. Hep söylüyorum, Halis Özkahya yetenekli olabilir ama kafasının içi hakemlik gibi yüzde 50-50 düşünülüp yapılması gereken bir iş için uygun değil. İşte görüyorsunuz belki de verdiği bu penaltıyla Fenerbahçe'yi yarışın dışında bırakabiliyor.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın