$

Dolar

46,5317

Euro

53,0139

£

Sterlin

61,4874

Frank

57,3617

Gram Altın

5.971,6800

Bitcoin

2.868.981

$

Dolar

46,5317

Euro

53,0139

£

Sterlin

61,4874

Frank

57,3617

Gram Altın

5.971,6800

Bitcoin

2.868.981

Spor

Hamburg, Fenerlileri birbirine düşürdü

'Galatasaray'ı değil Hamburg'u tutuyoruz' sözleri, Almanya'daki Fenerbahçe Derneğini karıştırdı, arkasından istifalar geldi.

16.03.2009 - 20:37
Timeturk Editör
Hamburg, Fenerlileri birbirine düşürdü
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Almanya Fenerbahçeliler Dernekleri Birliği ve Hamburg Fenerbahçeliler Derneği Asbaşkanı ve Yönetim Kurulu Üyesi Himmet Keklikçi, görevlerinden istifa etti.

Himmet Keklikçi, yaptığı yazılı açıklamada, istifasına gerekçe olarak, Hamburger SV-Galatasaray UEFA Kupası karşılaşması öncesinde Almanya Fenerbahçeliler Dernekleri Birliği Başkanı Mustafa Çömlek'in, ''Hamburg'ta yaşadığımız için Hamburg'u destekliyoruz. Gönlümüz Hamburg'tan yana. İkinci kez Galatasaray'ın UEFA Kupası'nı alması işimize gelmez. Hamburger SV'nin kazanmasını istiyoruz'' şeklindeki açıklamasını gösterdi.

Keklikçi, söz konusu açıklamanın kendisini rahatsız ettiğini, Mustafa Çömlek'in 30 yıllık arkadaşı olmasına rağmen açıklamalarının yersiz olduğunu belirterek, ''Ben kimsenin kuklası değilim, olmadım. Böyle bir açıklama daha diplomatik bir şekilde yapılmalıydı. Artık bu çatı altında çalışmak istemiyorum. Sadece üye olarak kalacağım'' dedi.

Mustafa Çömlek ise AA muhabirine, ''Bu konuda konuşmak istemiyorum. Himmet Keklikçi'nin istifasını kabul ediyorum'' açıklamasını yaptı.

GALATASARAY DERNEĞİNDEN KISA AÇIKLAMA

Hamburg Galatasaray Taraftarları Derneği Başkanı Abdullah Akar ise Keklikçi'nin bu kararını saygıyla karşıladığını ifade ederek, 'Herkes düşüncesini söylemekte özgürdür. Yarın İstanbul'a uçuyorum. Hamburg'a müjdeyi getireceğim. Galatasaray, Hamburg'u yenerek turu atlayacak ve yola devam edecek' diye konuştu.

AA

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın