$

Dolar

46,5294

Euro

53,0325

£

Sterlin

61,5015

Frank

57,3891

Gram Altın

5.975,7300

Bitcoin

2.861.550

$

Dolar

46,5294

Euro

53,0325

£

Sterlin

61,5015

Frank

57,3891

Gram Altın

5.975,7300

Bitcoin

2.861.550

Spor

Denizli: Enterasan bir lig yaşıyoruz

Beşiktaş Teknik Direktörü Mustafa Denizli, ligde beklenmedik sonuçlar alındığını, bunları yaşamamak için büyük bir mücadele ortaya koyduklarını söyledi.

14.03.2009 - 22:29
Timeturk Editör
Denizli: Enterasan bir lig yaşıyoruz
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Denizli, 3-0 kazandıkları Gençlerbirliği maçı sonrası düzenlediği basın toplantısında, enteresan bir lig yaşandığını ifade ederek, şöyle konuştu:

''Beklenmedik sonuçlar ortaya çıkıyor. Bu beklenmedik sonuçları yaşamamak için büyük bir mücadele ortaya koyuyoruz. Gençlerbirliği, bu dönemde ligin en güçlü ve grafiği iyi olan takımlarından bir tanesi. Oyunun tamamında arayan, isteyen, üretmeye çalışan, maçı koparmaya çalışan, hem takım savunmasında hem de hücumunda iyi göstergeleri olan bir gece yaşadık.''

Ligin sonu yaklaştıkça, kendini kontrol etme, 90 dakikaları en iyi şekilde değerlendirme stratejisinin ortaya çıktığını kaydeden Denizli, ''Bunu başarmaya çalışıyoruz. Zor bir lig ama kadromuzdaki her oyuncu buna hazır durumda. Kadromuzdaki tüm oyuncularım sezon sonuna kadar bu formayı mutlaka giyecekler, hepsi görev alacak'' diye konuştu.

Genel olarak takım olma yolunda yaptıkları çalışmaların ortaya çıkmaya başladığını anlatan Denizli, ''Birlikte hissediyoruz, çalışıyoruz, başarmaya çalışıyoruz. Beşiktaş'ın en iyi tarafı da bu'' dedi.

AYBABA:''DAHA CESUR OYNAMALIYDIK''

Gençlerbirliği Teknik Direktörü Samet Aybaba, Beşiktaş karşısında planladıkları şeyleri gerçekleştiremediklerini belirterek, ''Takım olarak daha cesur oynamamız gerekiyordu, bunu yapamadık'' şeklinde konuştu.

Oyunun temposunun son 20 dakikada yükseldiğini ifade eden Aybaba, ''İyi takımdık, ama burada iyi bir takımın yapacaklarını ortaya koyamadık. Futbolcularıma sadece 3. gol için kızıyorum. Profesyonel bir takım korner atarken, böyle kötü bir gol yemez. Beşiktaş'ı kutluyorum ve başarılar diliyorum'' diyerek sözlerini tamamladı.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın