$

Dolar

46,4799

Euro

52,9281

£

Sterlin

61,3497

Frank

57,3684

Gram Altın

6.170,9700

Bitcoin

2.895.822

$

Dolar

46,4799

Euro

52,9281

£

Sterlin

61,3497

Frank

57,3684

Gram Altın

6.170,9700

Bitcoin

2.895.822

Ekonomi

E-Fatura, 25 bin ağaç getirdi

Türk Telekom müşterilerinin e-fatura kullanımı ile yeşeren 'E-Fatura Ormanları' 20 ilde 25 bin ağaç sayısına ulaştı. Yıl sonuna kadar Türkiye genelinde dikilen ağaç sayısının 100 bini bulması hedefleniyor.

08.03.2009 - 13:44
Timeturk Editör
E-Fatura, 25 bin ağaç getirdi
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Türk Telekom'un Tüm Türkiye'de hayata geçirdiği 'E-Fatura Ormanları' her geçen gün yeni bir ilde yeşeriyor. Kasım 2008'de başlayan çevre projesi kapsamında, 4 ay gibi kısa bir sürede 20 ilde dikimi tamamlanan ağaç sayısı 25 bine ulaştı. Türk Telekom, 'E-Fatura Ormanları' projesi ile çevre konusundaki farkındalığı artırmayı, Türkiye'de yeşil alanların ve ormanların korunmasına katkı sağlamayı amaçlıyor.

Türk Telekom kağıt fatura yerine elektronik fatura kullanan müşterileri adına Türkiye'nin dört bir yanında ağaç dikerek 'E-Fatura Ormanları' oluşturuyor. Kurum, 'E-Fatura Ormanları' projesi ile tüm Türkiye'de 100 bin ağaç dikilmesini hedefleniyor.

Proje kapsamında Adana, Amasya, Artvin, Balıkesir, Bingöl, Bolu, Çankırı, Diyarbakır, Elazığ, Erzincan, Eskişehir, Giresun, Karaman, Kırıkkale, Şanlıurfa, Tokat, Uşak ve Yozgat olmak üzere toplam 20 ildeki dikimler tamamlanmış bulunuyor. Türk Telekom müşterilerinin kağıt tasarrufu ve kesilen ağaç sayısını azaltan e-fatura kullanımları yeşeren 'E-fatura Ormanları'nın tüm Türkiye'ye yayılması hedefleniyor.

Türk Telekom, Maliye Bakanlığı'ndan aldığı onayla 1 Şubat 2008 tarihinde elektronik fatura dönemini başlattı. www.turktelekom.com.tr adresinden veya 444 1 444 numaralı telefondan başvuru yaparak e-fatura'ya geçen müşterilerinin faturalarını e-mail ile gönderen Türk Telekom, kendi arşivi için düzenlediği nüshayı da elektronik ortamda saklayarak iki kat fazla kağıt tasarrufu sağlıyor. 2008 yılı sonu itibarıyla 900 bin Türk Telekom müşterisi e-fatura abonesi olarak hem tonlarca kağıt tasarrufu yapılmasına hem de çevrenin korunmasına katkı yapmış bulunuyor.

(CİHAN)

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın