3 aydır maaş alamadıklarını öne süren yaklaşık 500 işçi iş bırakma eylemi başlattı. İşçiler taşeron şirket ve üstlenici firma Eren Talu-Alke yetkililerinden en kısa sürede paralarının ödenmesini istedi.
İşçiler paralarını alamadıklarından yiyecek bir ekmek bile bulamadıklarını söyledi.
İşçilerden Ayhan Akça, 'Paramızı vereceklerini söylediler ama hala bir kuruş alabilmiş değiliz. 2 aydır evime para gönderemiyorum ' dedi. Mustafa Akkuş ise 'Ödeyeceğiz diyerek bizi kandırıyorlar paralarımızı alamıyoruz, Bir sigara için arkadaşımın elini öpücek duruma geldik' diye konuştu.