$

Dolar

46,5014

Euro

52,8613

£

Sterlin

61,2859

Frank

57,2345

Gram Altın

5.979,0200

Bitcoin

2.823.950

$

Dolar

46,5014

Euro

52,8613

£

Sterlin

61,2859

Frank

57,2345

Gram Altın

5.979,0200

Bitcoin

2.823.950

Spor

Aslantepe'de çalışan işçiler yol kesti!

Galatasaray'ın yeni stadı Aslantepe'nin yapımını üstlenen Tera isimli taşeron şirkete bağlı işçiler, paralarını alamadıkları ve çalışma şartlarının kötü olması gerekçesiyle TEM otoyolunu keserek iş bırakma eylemi yaptı.

05.03.2009 - 17:44
Timeturk Editör
Aslantepe'de çalışan işçiler yol kesti!
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

3 aydır maaşlarını alamadıklarını ve bunun içinde evlerine ekmek dahi götüremediklerini belirten işçiler, bugün TEM Otoyolu'nu keserek iş bırakma eylemi yaptılar. Yolun kesilmesinin ardından polisler, olay yerine gelerek işçilerle konuştular ve TEM Otoyolu'nu trafiğe açtılar. İş bırakma eylemi yapan işçiler, kimseyle hiçbir problemlerinin olmadığını, fakat 3 aydır para almadıkları için zor durumda olduklarını belirttiler. Bunun için de böyle bir eylem yaptıklarını belirten işçiler, paralarını alamadıkları takdirde stat yapımında çalışmayacaklarını ve eyleme devam edeceklerini ifade ettiler.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın