$

Dolar

46,5019

Euro

52,8412

£

Sterlin

61,2703

Frank

57,2259

Gram Altın

5.980,3900

Bitcoin

2.818.743

$

Dolar

46,5019

Euro

52,8412

£

Sterlin

61,2703

Frank

57,2259

Gram Altın

5.980,3900

Bitcoin

2.818.743

Spor

Maçtan sonra ne dediler?

Aragones alınan sonuçtan memnuniyetini dile getirirken Bülent Uygun da 'Yapılan hatalar pahalıya patlıyor' dedi.

04.03.2009 - 23:17
Timeturk Editör
Maçtan sonra ne dediler?
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Fenerbahçe Teknik Direktörü Luis Aragones, Sivasspor ile arka arkaya sahalarında yaptıkları maçları kazandıklarını belirterek, ''Evimizde 2 maçta güzel galibiyet aldık ama deplasmanda da aynı çabayla mücadele etmeliyiz'' dedi.

Luis Aragones, maçtan sonra yaptığı açıklamada, Sivasspor'dan daha iyi oynadıklarını ve daha fazla pozisyona girdiklerini söyledi.

İlk yarıda rakiplerinin 5 kişiyle oluşturduğu bloğu açamadıklarını vurgulayan İspanyol teknik adam, şöyle devam etti:

''İkinci yarıda daha iyi oynadık. Orta alanın hakimiydik. Artık daha iyi oynamaya başladık, daha iyi pas yapıyoruz. Bu da iyi yolda olduğumuzu gösteriyor. Bu tür müsabakaları en yüksek derecede konsantre olan takımlar kazanıyor. Önemli olan evimizde gol yemememizdi. Onu başaramadık. Bilica çok iyi vurdu, ama çıkması gereken oyuncumuz o topa çıkmadı. Yine de vuranın hakkını vermek lazım.''

Aragones, ''Çıkışımızı sürdürmemiz gerekiyor. Ligde de son 6-7 haftada toplanan puanlarla şampiyon belli oluyor. Bizim aynı ciddiyetle devam etmemiz gerekiyor'' diye konuştu.

İspanyol çalıştırıcı, ''Final için endişeleniyor musunuz?'' biçimindeki soruya ''Futbolda her zaman endişeler vardır, ama benim takımıma inancım sonsuzdur. Futbolda neyin ne olacağı belli olmaz. 3-1 kazandık, ikinci maç için yeterince güvenli bir skor aldık'' yanıtını verdi.

Aragones, ilk golü atan Deniz'in iyi bir çıkış yakaladığını sözlerine ekledi.

UYGUN: ''YAPTIĞINIZ HATALAR SİZE PAHALIYA PATLIYOR''

Sivasspor Teknik Direktörü Bülent Uygun ise Fortis Türkiye Kupası yarı final ilk maçında istedikleri sonucu alamadıklarını söyledi.

Uygun, maçın ilk yarısında korakor bir mücadele olduğunu ifade ederek, ''Önde baskı kurup, orta sahayı kalabalık tutmak istiyorduk. İlk yarıda korakor bir mücadele oldu. Burada kendimize avantaj elde etmek istiyorduk. Yaptığınız hatalar size pahalıya patlıyor. Kupanın ilk ayağında istemediğimiz bir sonuç aldık'' dedi.

Takımda 1-2 kişi olmayınca tüm dengelerin bozulduğunu ifade eden Uygun, ''İstanbul'da yaptığımız 2 maçı da kaybetmememiz gerekiyordu ama takımda 1-2 kişi olmayınca bütün dengeler bozuluyor. Fenerbahçe yendi ve (Sivas'ın yollarında) türküsünü çaldı. Futbolun keyfi bu'' diye konuştu.

Uygun, Mehmet'in sahada hem rakip oyuncular hem de takım arkadaşlarıyla tartıştığının hatırlatılması üzerine, ''Bu, bayan futbolu değil, erkek futbolu. Saha içinde kavgalar olacak'' dedi.

AA

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın