Turkcell Süper Lig'de 22. hafta maçlarından 4'ü bugün yapıldı.
22. haftada Fenerbahçe, sahasında lider Sivasspor'u 4-2 yendi ve rakibine bu yılın ilk, sezonun ise 3. mağlubiyetini tattırdı.
Karşılaşmanın henüz 3. dakikasında Sivassporlu Mehmet, takımını 1-0 öne geçirdi. Fenerbahçe'nin yanıtı gecikmedi. 4. dakikada Gökhan Gönül'ün pasına iyi yükselen Uğur, topu filelere göndererek, 1-1 eşitliği sağladı. 25. dakikada Sivasspor, Murat Sözgelmez'in golüyle 2-1 öne geçerken 27. dakikada Semih, takımının 2. golünü kaydetti ve durum 2-2 oldu. 34. dakikada Uğur, kendisinin 2., takımının ise 3. golünü atarak ilk yarının skorunu belirledi: 3-2
İkinci yarıda tek gol oldu. 77. dakikada Lugano, meşin yuvarlağı filelere gönderdi ve Fenerbahçe karşılaşmadan 4-2 galip ayrıldı.
Böylece liderle arasındaki puan farkını 5'e düşüren Fenerbahçe, 40 puanla 4. sırada yer aldı.
22. haftada bugün yapılan diğer maçlarda Ankaraspor ile Gençlerbirliği golsüz berabere kalırken, Eskişehirspor, sahasında Kayserispor'u 1-0 yendi. Eskişehirspor'un golü 7. dakikada Bülent Kocabey'den geldi.
Ayrıca Denizlispor, sahasında Gaziantepspor'u 2-0 yendi. Denizlispor, 34. dakikada Emin, 68. dakikada ise Angelov'un golleriyle sonuca ulaştı.
Haftanın ilk maçında dün Beşiktaş, Büyükşehir Belediyespor'u 2-1 yenmişti.
22. haftada bugün yapılan maçların ardından puan durumu şöyle: