Florya Metin Oktay Tesisleri'nde hazırlıklarını tamamlayan Sarı - kırmızılı takım, öğleden sonra özel bir uçakla Konya'ya hareket etti.
Atatürk Havalimanı'nda kısa bir açıklama yapan Futbol Şube Sorumlularından Haldun Üstünel, Avrupa'daki maçlarda sergiledikleri oyunu lige de yansıtmak istediklerini belirterek, 'Ligdeki kötü gidişimize bir dur demek istiyoruz bu maçta. Yeni hocamızla ligdeki çıkışımızı bu maçla başlatmak istiyoruz. Sakat futbolcuların durumu malum ancak biz sahaya yine 11 kişi çıkıyoruz. Bizim için çok önemli bir karşılaşma. Kazanmak için gidiyoruz.' diye konuştu.
(CİHAN)