Takımının oyunundan memnun olduğunu belirten genç teknik adam, herkese iyi bir futbol izlettirdiklerini öne sürdü. İşte Avcı?nın sözleri:
?İyi bir maç oldu. İlk yarı Beşiktaş?a pozisyon vermeden, 3-4 kez gole yaklaştık. Beşiktaş?ın nasıl oynayacağını çok iyi biliyorduk. Özellikle duran toplardan etkili olmaya çalışacaklarını biliyorduk. İkinci yarıda da kesinlikle arkaya yaslanmadık, kapanmadık. 60. dakikaya kadar da pozisyon vermedik. Artık böyle maç kaybetmemeliyiz. Ama İnönü Stadı?nın atmosferi etkileyici.
?HAKETMİYORUM?
Güzel futbolumuzun karşılığını puan olarak alamadık. Yine de oyuncularımı tebrik ettim. Ben Türk futboluna hizmet ediyorum. Beşiktaş seyircisinin benim için kötü tezahüratta bulunması hiç doğru değil. Ben bunları haketmiyorum. Kaybettiğimize değil, taraftarların bana karşı olan tezahüratlarına üzüldüm.?