$

Dolar

46,4990

Euro

52,8467

£

Sterlin

61,2784

Frank

57,2507

Gram Altın

5.985,4600

Bitcoin

2.810.392

$

Dolar

46,4990

Euro

52,8467

£

Sterlin

61,2784

Frank

57,2507

Gram Altın

5.985,4600

Bitcoin

2.810.392

Spor

Beş güreşçimiz mindere çıkıyor

Uluslararası Szombathely Golden Grand Prix Grekoromen Güreş Turnuvası'na yarın yapılacak karşılaşmalarla devam edilecek.

28.02.2009 - 23:11
Timeturk Editör
Beş güreşçimiz mindere çıkıyor
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Macaristan'ın Szombathely kentinde bugün başlayan Uluslararası Szombathely Golden Grand Prix Grekoromen Güreş Turnuvası'na yarın yapılacak karşılaşmalarla devam edilecek.

25 ülkeden yaklaşık 250 güreşçinin katıldığı turnuvanın ilk gününde mindere çıkan 4 Türk güreşçisinden 74 kiloda Selçuk Çebi ve 120 kiloda Rıza Kayaalp, tüm rakiplerini yenerek altın madalya kazandı.

Turnuvanın yarınki bölümünde Dünya ve Avrupa Şampiyonu Türk güreşçi 96 kiloda Nazmi Avluca, Macar, yine aynı kilolarda Serkan Özden, Rus, ve Cenk İldem ise Macar rakibi ile madalya mücadelesi verecek.

Yarın ayrıca 55 kiloda Hammet Rüstem Çek rakibi, 66 kiloda Refik Ayvazoğlu ev sahibi ülkeden Macar rakibi ile mücadele verecek.

Milli Takım Teknik Direktörü Salih Bora, ilk gün kazanılan iki altın madalyanın kendileri açısından başarı olduğunu söyledi. Antrenör Hakkı Başar ise yarın alacakları iki madalya ile turnuvayı birinci bitirme ihtimalleri olduğunu açıkladı.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın