$

Dolar

46,4853

Euro

53,0807

£

Sterlin

61,5174

Frank

57,4034

Gram Altın

6.169,5700

Bitcoin

2.900.971

$

Dolar

46,4853

Euro

53,0807

£

Sterlin

61,5174

Frank

57,4034

Gram Altın

6.169,5700

Bitcoin

2.900.971

Ekonomi

Koç otobüs biletini 4 liraya düşürdü

Kamil Koç'un, mart ayı boyunca 4 TL'den başlayan fiyatlarla bilet satışı yapma kararı aldığı bildirildi.

27.02.2009 - 14:49
Timeturk Editör
Koç otobüs biletini 4 liraya düşürdü
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Kamil Koç'tan yapılan açıklamada, 1-31 Mart 2009 tarihleri arasında uygulanacak kampanya kapsamında tüm otobüs ve güzergahlarda 4 TL'den başlayan fiyatlarla bilet satışı gerçekleştirileceği belirtildi.

Kamil Koç Otobüsleri A.Ş. Genel Müdürü Kemal Erdoğan, konuya ilişkin yaptığı açıklamada şunları kaydetti:

?Kamil Koç Otobüsleri A.Ş. olarak hayata geçirdiğimiz 4 TL'lik otobüs bileti fiyatı ile kriz ile boğuşan vatandaşlarımıza bir nebze de olsa destek vermek istiyoruz. 2008 yılını yolcularımızın büyük desteğiyle yine rekor bir büyümeyle kapattık. Bu yıl da 4 TL'lik otobüs bileti uygulaması ile yolcularımıza firmamıza verdikleri büyük destekten dolayı teşekkür etmek istiyoruz.?

HER OTOBÜSTE 4 KOLTUK

Şirketten alınan bilgiye göre 4 liralık bilet kampanyası her otobüsün yüzde 10'u için, yani 4 koltuk için geçerli olacak. Erken rezervasyon yapanlar, her güzergahta 27-28-29-30 numaralı koltukları 4 liradan alma şansına sahip olacak.

Öte yandan Kamil Koç'un VIP servisi olan Rahat Hat'larda da 3 koltuk 4 liradan satılacak.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın